czwartek, 22 marca 2012

striptiz - żenada czy sztuka?

Ostatnio zatrzymałam się chwilę na artykule, który znalazłam wieczorową porą w necie. Dotyczył najlepszych, zdaniem autora, striptizów wykonanych przez piękne aktorki. Przejrzałam to... ot tak z ciekawości człowieczej. 
Zawsze zastanawiałam się, co tak właściwie kręci facetów w tym tanecznym rozbieraniu się przez babki... bo ja nie bardzo czuję akcje w stylu chippendales. Chociaż, jak już wcześniej pisałyśmy tutaj, jesteśmy RÓWNIEŻ wzrokowcami.

Tańczący w majtasach facet - trochę niby bawi, trochę rozśmiesza a po 5 minutach nie wiem właściwie o czym to jest i po co właściwie. Smętnie i zawsze to samo...W każdym razie dam radę na tym spokojnie zasnąć. A faceci? Już nawet nie mówię o ekscytujących, zwykle grupowych wizytach w klubach z "rurkami". Zakładam (przypuszczam, słyszałam :)), że  każda z nas spotkała się we własnym domu z taką propozycją i to raczej nie raz. 
Aktualnie, właściwie każda szanująca się szkoła tańca prowadzi zajęcia dla babek pod hasłem "taniec erotyczny", " taniec dla kobiet" czy "taniec na rurze". Znaczy - jest popyt :).

Po obejrzeniu "tanecznych" fragmentów z filmów, obiektywnie jednak stwierdzam, że jest coś w tych babkach co DOBRZE swoją robotę robią. Estetyczne to jest na tyle, że przejrzałam całą siódemkę z rankingu. Umiejętności, gibkości i świadomości własnego ciała można koleżankom z branży aktorskiej pozazdrościć. I wiecie co chłopaki? Czasem wiecie, co dobre:). Bo wielką sztuką jest fikać takie kozły i kręgosłupa sobie nie połamać!:) A poza tym jesteśmy zwyczajnie ładniejsze!
A poniżej macie całą roztańczoną siódemkę. Może być nawet w celach instruktażowych, jeżeli ktoś chce..! Jak dla mnie Demi wymiata! Ech!

1. Kim Basinger w filmie "9 i 1/2 tygodnia"




2. Scena z filmu  "Dziewczyna mojego kumpla"




3. Rebecca Romijn w filmie "Femme Fatale"




4. Salma Hayek w filmie "Od zmierzchu do świtu"




5. Demi moore w filmie "Striptiz"




6. Sophia Loren w filmie "Wczoraj, dziś, jutro"




7. Jessica Alba w filmie "Sun city"






..no to teraz przegrzebujcie sobie YOU TUBE-a :) i bawcie się dobrze!

ewa

photo: onet.pl





7 komentarzy:

  1. facetów damski striptiz też nudzi - to jak lizanie loda przez szybę - a chodzi przecież o to, aby był lizany na żywo - i właśnie po to się tam chodzi, bo albo któryś idzie świadomie taniec skonsumować, albo wszyscy liczą, że może ktoś się zdecyduje pod wpływem impulsu. Jak nie ma konsumpcji to wieczór stracony :( (przy czym, aby wieczór był udany nie trzeba konsumować osobiście - wystarczy że kolega coś tam teges). Co do zestawienia to osobiście tylko Salma Hayek w filmie "Od zmierzchu do świtu"

    OdpowiedzUsuń
  2. "Sun city"? OMG! Poprawicie natychmiast! :) Z tych wszystkich tutaj zaprezentowanych nie widziałem Loren, ale najbardziej chyba podoba mi się Basinger, jakoś tak figlarnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Korektorowi bardzo dziękujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uważam, że może być to sztuka pod warunkiem, że jest wykonana w odpowiedni sposób, w odpowiednim miejscu i wszystko ma specjalnie przygotowaną otoczkę. Świetnym miejscem jest np. klub go-go w Warszawie https://neworleans.pl/ Tam możecie zobaczyć sztukę.

    OdpowiedzUsuń
  5. 28 year-old Librarian Luce D'Adamo, hailing from Alexandria enjoys watching movies like "Awakening, The" and Skiing. Took a trip to Royal Exhibition Building and Carlton Gardens and drives a McLaren F1. zobacz tutaj teraz

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...