środa, 7 marca 2012

girls talk odc. 2

Serial: Girls Talk


Odcinek 2 'O urodzie...'

W rolach głównych:
J: ja - wronka :)
K: koleżanka

Wieczór a jakże ;) wtorkowy czy czwartkowy - kto by to ogarniał. Dziecko śpi - baja przeczytana, a w zasadzie pyknięta niemalże z pamięci - ileż można mielić jedną historię... dżizus! Jeszcze tylko krem do rąk... z poślizgiem się lepiej pisze... chyba, nie wiem... natręctwo jakieś pieprzone. Stawiam kieliszek winka obok lapka... hmmm zawsze w tym momencie pędzi mi w głowie jedna i ta sama myśl: jak zaleję kolejnego laptopa czerwonym wytrawnym to się opierdolę sama - tak na poważnie... mimo to nadal z uporem maniaka stawiam tam to szkło! Uffff czas na spotkanie ze znajomymi :).

J: jak tam po siłce?

K: umieram mała, ale w sumie fajnie się czuję

J: zazdrocha jestem trochę... jakby... chyba 

K: ale gdybyś wiedziała jak się zbierałam... masakra jakaś
K: sprawa jest...

J: dawaj

K: szukam w necie no... wiesz czego...?

J: co ja wróżka - dawaj bo mnie podekscytowałaś 

K: hmmm... nie wiem jak to powiedzieć...

J: oho nadal czuję podniecenie - dawaj bo się zakocham i będziesz musiała mnie całować

K: rodzaju fryzur intymnych

J: łyknę winka zatem :)
J: podobno teraz moda na zero :) zatem będzie easy :)

K: no tak, ale ja idę jutro na laser i muszę się zdecydować tak żebym nie żałowała :)

J: aha... jakaś kreseczka sexy... zatem

K: no właśnie nie wiem czy nie jestem za gruba

J: ja pikuję... za gruba do czego? do kreski na cipce? ahahaha muszę się napić więcej jednak niż planowałam dzisiaj...

K: no tak!

J: nie no to jednak zajebiście zmienia postać rzeczy - kochanie powiem prosto - ma być sexy

K: no ma być, ale jak zostawię sobie kreskę to kaplica... już nie odrośnie

J: aha kaplica jak ch...

K: więc może coś grubszego, a później ewentualnie będę sobie docinać, nie wiem, PANIKA!

J: dopiero się dzisiaj za to bierzesz?

K: no niestety aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

J: dżizus :) może mają jakiś katalog fryzur ahahaha na miejscu coś obcenisz :)

K: eeeeeeeeeej to poważna sprawa mała kaman

J: dobra ogarniam się - gugluję co tam w trendach... :)

K: modna jest strzałka skierowana grotem w dół :) ahahahahahaahha

J: umarłam.... ahahahaha
J: nadal nie żyję... ahahahaha
J: niech mi ktoś zrobi usta usta... ahahahaha

K: śmiej się śmiej... sama taką zapragniesz mieć jak zobaczysz :)

J: still: ahahahahahahahahahaha
J: jak zapragnę to sobie markerem podmaluję jednorazowo :) inaczej za każdym razem robiąc siku i to widząc śmiałabym się w głos... i one day wywieźliby mnie do wariatkowa... a tam mogłoby mi się spodobać... a nie wiem czy tam mają szybką sieć 

K: w ogóle nie podchodzisz do tematu profesjonalnie, w ogóle

J: staram się ale łzy mi płyną i nie mogę dobrze jpgów obceniać

K: jaka to jest depilacja brazylijska?
K: nie no mała nie rób scen tylko mi pomóż!!!

J: skupiam się
J: zwykły wosk
J: ała jak kurwa mać
J: i gówno działa
J: zatem laser bardziej profi

K: no tak profi ale to pewnie kurewsko boli

J: kurewsko boli... kurewsko wygląda :) dasz radę!

K: zdam się chyba na specjalistę jednak

J: facet? hmmm gdzie? idę!!! ahahahaha

K: podobno trójkąt jest najpopularniejszy, albo pasek, idę na fajkę a ty się ogarnij!

J: dżizus skąd ci się wziął trójkąt - od trójkąta bermudzkiego???
J: ja rozumiem, że pożądane jest aby facet tam się zatracił... ale...

K: mnie się wydaje że pasek jest dobry na chudą cipkę jednak

J: ja pierdole... jak cipka może być gruba ahahahahaha

K: skup się mała, matko pranie mi się skończyło, pieprzę to, nie wstaję

J: to może jakby troszkę szerszy pasek, błagam tylko nie trójkąt

K: dobra nie trójkąt - pasek - cipka będzie chudziej wyglądać

J: deal! czuję, że temat cipki na dziś mamy wyczerpany... co tam poza cipką u ciebie...

cdn.

kasia

7 komentarzy:

  1. ja pierd..., żeby nie napisać dobitniej, no rozwaliłyście mnie na maxa i leżę na łopatkach:)))) mam déjà vu ;)
    -Aisha

    OdpowiedzUsuń
  2. I który wzór wybrałaś, że zapytam?:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja byłam tą literką J czyli Ja;)) i podpowiadałam golutko wesolutko ;)
    -Aisha

    OdpowiedzUsuń
  4. A może wrzucicie ankietę, żebyśmy my się wypowiedzieli, które "rozwiązanie" nam się najbardziej podoba. Czy nasze zdanie się nie liczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczy się liczy... Lecimy z tematem na fun page'u FB!

      Usuń
    2. No super, ale to miała być ankieta tylko dla mężczyzn. No chyba, że te fryzurki też tylko dla siebie robicie...

      Usuń
  5. a pewnie, że nie dla siebie! ale tak nam się pomysł spodobał, że też chciałyśmy sobie pogłosować:-) plizzzzz!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...