wtorek, 13 marca 2012

girls talk odc. 4

Serial: Girls Talk



Odcinek 4 'Ile waży zdzira?'

W rolach głównych:
J: ja wronka :)
K: koleżanka

Pierwszy dzień ciepła, słońca, szpileczek, okularów słonecznych... Wiedziałam po prostu wiedziałam, że pojawi się ten temat, czekałam tylko która z moich koleżanek będzie pierwsza :). Bo to jest mega faken prosta zależność - gdy tylko w mózgu kobiety po zimie zaświta taka radosna myśl: 'wiosna' wraz z nią pojawia się druga mniej jakby radosna, ale za to bardzo upierdliwa: 'dieta'. 


K: ile ważysz zdziro?

J: zdzira waży xx kg (ocenzurowano hehe)
J: dobry wieczór :)

K: o kurwa
K: masakra - co to za dieta?

J: dieta pt. wyparłam z mózgu potrzebę jedzenia hahaha

K: nie wkurwiaj mnie

J: regularne jedzenie tyle co kot napłakał
J: plus zdycham na bieżni

K: nadal mnie wkurwiasz

J: dobra faken: dieta lotników somalijskich
J: happy?

K: nie możesz już chudnąć kurwa bo przestaniesz być zdzirą

J: czyżby...

K: no i stracisz kobiecość
K: pilnuj się zatem żeby nie być za chuda

J: chude zdziry są fajne

K: nie!

J: kobiecość powiadasz...
J: dotknęłaś czułego punktu

K: ?

J: cycki mi chudną faken i doprowadza mnie to do szału!!!

K: taki lajf

J: w dupie mam lajf - chce fajne cycki, a teraz są no nie wiem... małe... kurwa
J: napisałam to aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa muszę się napić - w dupie z dietą!!!

K: małe też są fajne

J: teraz ty mnie wkurwiasz

K: oj tam musisz wyglądać proporcjonalnie

J: nadal mnie wkurwiasz

K: dobra - kupiłam trzy ogromne kawałki soli
K: wrzuciłam je do piekarnika
K: i z tych meeeeega dużych kawałków
K: zostały trzy - wielkości mojego paznokcia

J: no! dieta - lotników somalijskich :)

K: diety srety głodować muszę żeby chudnąć
K: głoduję zatem
K: plus wino :))))

J: mówiłam przecież - da się oswoić głód i tego będę się trzymać!
J: i jeszcze bieżnia czy tam siłka Ci zostaje

K: wiem fuck ogarniam się... wiosna

J: uważaj tylko bo skutkiem ubocznym diety lotników somalijskich są małe cycki
J: znów to napisałam aaaaaaaaaaaaaaaaa fuck fuck fuck - more wine more wine

K: ehhhh biorę to na klatę :)


kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...