czwartek, 22 marca 2012

'nude' style



Butki w kolorze 'nude' przeżyły już prawdziwy renesans w poprzednim sezonie. Rok temu jeszcze sama z lekkim niedowierzaniem podchodziłam do tego tematu. I chociaż nowości się raczej nie boję, to jakoś tego koloru nie czułam. Teraz takie buty to jak 'mała czarna' - produkt obowiązkowy! Trzeba mieć je w szafie, bo pasują właściwie do wszystkiego i są odpowiednie na każdą okazję. W dodatku teraz, kiedy sklepy są zarzucone ciuchami w kolorach bardzo konkretnych i wyrazistych (pomarańczowy, zielony, 'mocny' niebieski), buty typu 'nude' są prawdziwym wybawieniem (nie trzeba mieć piętnastu kolorów - wystarczy jeden). Tak nie bardzo wiedziałam natomiast jak poradzić sobie z torebką do tego cholerstwa - bo chyba nikt nie ma wątpliwości, że właśnie wróciłam z zakupów z jedną taką parą i stąd to całe natchnienie ;).

Moje są szpilkami - lakierkami, bez odkrytego palca (bo mamy 13 stopni na zewnątrz i nadal trzeba pończoszki nosić). Pogrzebałam w necie trochę, bo nie bardzo widzę się z lakierowaną, beżową torebunią pod pachą.

W necie mówią tak:

Opcja A: oczywista oczywistość, czyli to samo - beżowy lakier buty i identyczna torebka - taka bezpieczna klasyka i tyle. Tylko jakoś lakier na torbie hmmm...no nie wiem..

Opcja B: torebka w kolorze reszty, czyli jak niebieska kiecka to niebieska torebka a buty sobie istnieją niezależnie i są oczywiście 'nude'.

Opcja C: totalny odpał, czyli na zasadzie kontrastu do butów, ale żeby się ze sobą 'nie gryzło' – tutaj chyba chodzi o to, że jeśli jesteś gwiazdą to cokolwiek zrobisz będzie ok i może to nawet zostać uznane za nowy mega trend. Jeżeli mieszkasz na blokowisku to nie ryzykuj, bo pomyślą, że masz problemy z oczami.

To opcja B, chyba mi odpowiada.

Butki "nude" mają jeszcze jedną ważną zaletę...'zlewają' się z nogą i masz jakieś 10 cm na długości nogi do przodu :). I to chyba najważniejszy argument 'ZA'.



A jak do tych butów dorzucimy kokardkę w dowolnym kolorze z "follow me" to powstaje zupełnie nowa para:). I czy to nie wspaniała wiadomość aby?




ewa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...