poniedziałek, 5 marca 2012

girls talk odc. 1

Serial: Girls Talk


ODCINEK 1 'W brwi ubytek'


W rolach głównych:
J: ja - wronka :)
K: koleżanka

Rozmowa przez komunikator, późny wieczór, środek tygodnia, zmęczenie narasta...


....
K: my jesteśmy jednak popieprzone

J: jednak obiektywnie patrząc... tak jesteśmy... co tam?

K: bo ja dla odmiany smaruję się olejkiem rycynowym 

J: he?

K: zapuszczam brwi

J: ożesz fak... co???

K: no! jadę po bandzie... ciekawe jak długo dam radę

J: ale... stop stop - po co, jak, na co, o co chodzi z tym olejem?

K: no bo, ja śpię na twarzy...

J: dżizus ja na boku, so what, jakiś nowy trend brwiowy?
J: swoją drogą myślałam, że śpi się na brzuchu, plecach czy na boku... jak to jest 'na twarzy'?

K: żaden trend... jak śpię na twarzy to wyciera mi się lewa brew, tak, że mam połowę, więc staram się ją odbudować

J: yyyyyyyyy lewa powiadasz

K: no lewa tylko lewa

J: fak czuję, że dzisiaj jednak umrę ahahahahahahahahahahahahahaha!!!



kasia


2 komentarze:

  1. ja już też umarłam, jak to przeczytałam...:) no i co z tą lewą brwią? no co? no co? :)) będzie cdn? bo umrę po raz kolejny, tym razem z ciekawości
    -Aisha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpytamy koleżankę i coś tam skrobniemy :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...