środa, 29 lutego 2012

załóż szpilki na badylki..

Byłoby bosko gdyby już przyszła wiosna! Wtedy babki czują moc!  Kozary mogą zrzucić, fruwaje założyć, włosy poczochrać i z nową siłą ruszyć do Galerii na wiosenne zakupki. Dla mnie osobiście ważne jest, że mogę wreszcie wyskoczyć z domu na szczudłach i nie wywalić się w błoto tuż za progiem. Bo szpilki dają przewagę i moc nie z tej ziemi! Największa moc płynie z czarnych i czerwonych. Aż chce się krzyczeć:

Prawda Kasiu?

e.

Ewa - true true. Swoją drogą niesamowite porozumienie tematyczne... gdyż ja dzisiaj, jako, że jestem czarownicą postanowiłam zaklinać wiosnę... a jak wiadomo dla wiedźmy atrybuty są mega ważne, zatem wyciągnęłam z czeluści swojej szafy wiosenne szpile :). Jedne z tych, do których czuję mega respekt, nie wiem ile mają centymetrów - nie mierzyłam - boję się :). W sumie nigdzie mi się dzisiaj spieszyć nie będzie więc zagrożenie wywrotki maleje :).

Prawd o szpilkach jest wiele - ja wyznaje dwie:

Pierwsza jest taka - skoro ktoś je wymyślił i wyprodukował to znaczy, że da się w tym chodzić! I basta!

Druga jest taka - że nie bez przyczyny szpilki są dla kobiet, gdyż żaden facet by tego nie udźwignął! Zatem należy z tego przywileju korzystać.

k.

2 komentarze:

  1. Hahaha! Ten blog mnie rozwala :D Czy mogę sobie podkraść tę grafikę? Pliss

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...