wtorek, 12 czerwca 2012

ko ko ko ko euro spoko!

Mało czasu dzieciom tutaj poświęcamy (i chyba to błąd!), ale zainspirowana kilkoma zacnymi i autentycznymi anegdotami wrzucę dziś o dzieciach coś. Podobno dzieci są naszym lustrzanym odbiciem...Nie wiem czy są, ale z pewnością bacznie nas obserwują i naśladują. A oto poniżej naukowe dowody na ten fakt. Kilka anegdot roztrzęsionych mam, które nie wiedzą co począć w sytuacjach zadziwiająco-kłopotliwych:)

Euroanegdota 1 - Kacper lat 5

"Seria: Euro w życiu pięciolatka... 
Niedziela, schaby się tłuką, miła familijna atmosfera panuje, Euro w tle... Mój pięcioletni syn przegląda gazetkę tatusiową o dość bezpiecznym tytule "FUTBOL". Nagle coś go ujęło, zatrzymuje myśl swą i poważnym tonem pyta: Mamo, a czy ja mógłbym Ci też takie piłki namalować? Hmm, powinnam się zgodzić? Do teraz staram się jakoś pozbierać:)"









Euroanegdota 2 - Adam lat 6

"Mój syn na każdym meczu krzyczy: "Polska biało-czerwoni" i "podaj do Małysza". Czy ja Go aby powinnam w czasie Euro do przedszkola puszczać?:))"


Euroanegdota 3 - Kacper nr 2 - lat 5

"Mój syn siedzi z nami na kanapie i ogląda mecz Irlandia-Chorwacja. Kibicuje Chorwatom, bo pierwsi strzelili gola. Sytuacja na boisku nagle się odwraca i trochę zirytowany i bez żadnego skrępowania naszą obecnością powtarza: O kurwa! O kurwa!. Dziady jedne! O kurwa!. Gały nam urosły do rozmiaru pączka, ale staramy się udawać, że niby świat się nie wali i że nie jesteśmy jakby wcale w szoku i że nie wpadamy w panikę WCALE, nie, nie, nie. Ale temat raczej wypada podrążyć i jakoś zareagować. Mój mąż więc nieśmiało pyta: Kacper a co oznacza słowo - "kurwa"? Kacper na to: Tata, ja nie wiem, ale jak się z Kacprem (najlepszy kumpel z ulicy) tak mocno wkurwimy to sobie tak mówimy... No cóż..w zasadzie jasna sprawa:)"


Jedno jest pewne - zaczynam notować euro przypowieści od dziś! I chociaż sama wywiesiłam wczoraj na własnym oknie kuchennym duży napis: HELP!!! na prześcieradle, to im dłużej się temu szaleństwu przyglądam, tym częściej zaczynam myśleć, że to całe Euro ma jednak swój niepowtarzalny komiczny charakter. 

No to do wieczora! Dnia Klęski naszej narodowej:)

ewa







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...