piątek, 23 marca 2012

nic mnie nie zabije!

Ostatnie dni uświadomiły mi, że umysł kobiety jest jednakowoż dziwnie skonstruowany to fakt, ale zarazem wspaniale. Aktualnie mój umysł generuje jedną upierdliwą myśl - Nic mnie nie zabije! To pewne! Ma rację ten umysł, mimo że fakty świadczą zupełnie o czymś innym... i wiecie co wierzę mu Nic mnie nie zabije! No chyba, że inna kobieta - bo na pewno nie facet never - oni są bez szans i tej myśli należy się trzymać! Ale kobieta? hmmm to zupełnie prawdopodobne... mam dowód... gdyż tym konkretnym przypadku tą kobietą jestem ja sama. Jedno jest pewne będzie spektakularnie na bank. Skąd ta teza?

Bo jak sobie coś umyślę w tej swojej pięknej główce to... diable chroń mnie... bo buk już dawno o mnie zapomniał. 

Ale do brzegu... przykład na wspaniałość i siłę umysłu kobiety... na teorię, że zagrożeniem dla kobiet jest tylko i wyłącznie inna / lub co gorsza .. dżizus... ta sama :) kobieta... ot tak pierwszy lepszy z brzegu (bo mam ich aktualnie pod dostatkiem). Bardzo proszę...

Dopadło mnie to cholerstwo na W... WIOSNA w sensie, niestety. Postanowiłam przegląd zrobić garderoby - co to za pomysł??? - w sklepach nju kolekszon trzeba sprawdzić w co celować. Tak jakby to miało jakieś faken znaczenie. Wiecie o czym mówię - bieganie w gaciach po garderobie i chaotyczne wrzucanie na siebie różnych pozycji ciuchowych z paniką w oczach.


I stało się - mój umysł wspaniały dokonał samookaleczenia i jedno jest pewne w najbliższej przyszłości  postanowił mnie zabić... a jednak da się :)! Otóż to pewne - już wkrótce umrę z głodu, a następnie zostanę wciągnięta przez bieżnię i poszatkowana na kawałki - małe! mega szczupłe znaczy się. A gdybyście wiedziały jaki ten umysł był zachwycony tą swoją kreacją łłłłaaaaa. Podczas gdy on - ten umysł rozkoszował się jakże plastycznie tą wizją - odbieram telefon. Dzwoni kumpela - że cześć, że spotkanie, że kawa, że schudła 10kg i czuje się świetnie i pięknie. No kochana!!! zaprawdę powiadam Ci - spier.....j mi z tym mesydżem, bo ja tu w bikini przed lustrem stoję i mam dość wrażeń na ten moment. A kawa bardzo chętnie z Tobą zawsze - pozdrawiam :) Low Fat ofkors!

Jak już mówiłam diable chroń mnie bo umysł kobiety jest wspaniały i bardzo kreatywny :)
Co za shit z tą wiosną!

Wniosek na wiosnę jest jeden: będę miała małe... wróć!... szczupłe cycki - ała! trudno... przynajmniej 'nie będą klaskać w pozycji na jeźdźca!'



... ot taki sobie przykład... o umyśle kobiecym...

kasia




photo: stilinspiration.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...